heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Wednesday, July 13, 2011

T.A.K M.A.H.U


Assalamualaikum..w.b.t

ape yg tak mahu tuh..???
nak tao tak??
nak tao ke tidak..???
huhuhuhuhuhhuuuuu..

oke,fine,, i xplain kn..
huh..=,=
skrang nyh,, suma budak2 form5 seluruh negara
*termasuk aku,oke..*
tgah sebok2 dok check bout PLKN..
hah..!! PLKN..???
yaw2..that is short form for..
PROGRAM LATIHAN KHIDMAT NEGARA
hermm..

Disebabkan suma orang xcited mengecheck,
aku pon tumpang sekaki setangan laah check it out..
Gggrrrrrr,,aku check tuh dgan harapan tidak terpilih..=;=
sejak kemaren agi aku mengtry check,
but, tak moleh meyh..
tadi,kat skola sume sebok2 nak check..
blik ICT pnuh kowd ngan form5 jerk..

aku dengan berat aty,melangkah ke ICT juaa,,
then,buka laahh laman web rasmi khidmat negara tuh..
=
=
=
www.khidmatnegara.gov.my

dan memasukkan nombor IC saya..

940130025418

,,
,,
then..
,,
,,

TIDAK...........!!!!!!!
aku terpilih.. =(
tak mao,,tak mao..tak mao,,!!!
mmg asa pengsan,jerit,nangis laju2 laah..
napa org len yg mao,tadapat pon..=(


taa..taa..takowt..!!

antara budak2 kelas aku yg dpat tuh..dah laa semua lembut2.
*wek,perasan jerk.lembik de laa

Laily..(aku laah tuuu..>,<)
Insyirah..
Shuhaidah..
Nawal..
Hidayah..
Zahidah..

gggrrrr..sabo jea laa..
3 bulan kooodd..=(
tamao..
hemm..
bawu jerk nak wad list thing to do after SPM,
sume dah kena cancel meyh..
and just rite PLKN..
pasnyh aku kena kuatkan mental+fizikal+emosi
huumm..
ahh.!!!
forget it for a while
SPM dluw meyh..
ops..ops..TRIAL first keyh..
sebulan agi woah..!!!
oke lahh.
mau tidoq..

malam nyh nanak p class akaun..
byep2

11A+ SPM..
ameen





tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment