heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Friday, July 8, 2011

MY HORRIBLE DAY..!!!


Assalamualaikum...W..B..T..
WwwhhHhhUUUuuuUUUAaaaaaaaAA...!!
kemaren @ ari khamis  adalah ary yg paling trukk dlam idup aku.. =(
nak tawu tak pae jdik..?????
maeh aku nak gtaw maeh..
act, aku nak update maren..
tp mood aku maren masih lg dlam angin 1 badan..
hhuuaaarrgghh..!!
okke2.mcam nyh..

pagi maren..
aku rasa MALAS bangat ahh nak p scooolaa..
tp..aku dgan berat tulangnyaaa bgun pi maandy..
then,smpay jea kolah,
ada announce g taw assembly kt dewan,,
egat ann pasai paa..
tgok2 bout BERSIH..huh..!!
abeh2 jea dgaq pengetua smpaykn amanat beliau..
(aq x dgaq sgt pong..hehee)
aku dgan senang aty laah nak kuaq dewan..
tup..tup.. bdak perempuan kena tggu..!!
Dduuuuuuumm,, jatuh jantung aku aaa..
egat ann nak wat spotcek brang haram..
aku dah ketaq lulut dah time tuh..
tgok2 spotcek TUDUNG oleh USTAZAH FUZDLA SURIA..
smpay jaa turn aku,trus beliau soh aku pi dpan dewan..
trus beliau suruh bdak2 yg pky tudung yg tak seberapa labuh
pi tukaq tudung kt hostel..hhuuuaaaa..!!! =(
aku dgan kelam kabutnyeer p hostel..
ceroboh loker2 org..
*maaf yer kpada sumer tuan punyer loker..
last2 tudungShuhaidah jdik mngsa keadaan..
thax a lot yee shu2..=) 
dgan ituu..dgan rasminya,,tamat lah riwayat tudung aku ituuu..=(

heemm.malu kot kt org len..
tp x pa,, knangan paling pahit kod dlam idup aku..
selalu time aku wad salah tak penah pon kantoi..
tp sepandai2 tupai melompat, at last jatuh jua ke tanah..
heemm..the moral value is..jgan wad dok langgar peraturan keyh..

oke lahh..gotta go know..

..

byep.byep



tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment