heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Monday, July 25, 2011

ORANG BARU part2


Assalamualaikum..

Entry aku kali ni adalah smbungan cite last entry aku ritu..
act,, last week..
hari selasa, 19 Julai 2011 pada jam 1.56pagi...bersamaan 17 Sya'ban
lahirlah seorang baby yg sgat comel mcm aku..ngeehee..
di hospital oleh akak ipar aku..@ kak teh..
iaitu anak abang aku (bang tam)
maka..bertambah laah jua anak2 menakan aku..
baby ni anak menakan aku yg ke-4..
sebenarnye, baby ny dijangka keluar 25 Julai.
tp, terawai lak seminggu..
and know what...bezday mama aku 20Julai..
baby comey ni kuar awal sari..19Julai
kalo tak..moley celebrate sesama befday ngan maktok dia..
and..kebetulan lak mngikut calender hijrah,
befday aku 18Sya'ban..
baby ni plak kuar 17Sya'ban..
aisey..kalo tak same laa ngan aku..
tapi takpe..i tak kesah pongg..

..disebabkan aku xcited sgat ngan baby nih..
aku sampy tak pi skola 2 ari..ngehee..
yeelaah..dah dekat 6taon dah family aku takde baby kecik..
taon nih baru dapat agi..
shuke..shukee..(^_^)
seb bek tak blaja sgat pon..takde laah ugi sgat x p skola..
aku jdik babysitter lah jap untk 2ari..heee
pastu..mase 20 Julai tu..abg aku wat suprise lak kat mama..
die bli kek icecream..


nyum2..sedap woah..



oke nyh gamaq anak sedara aku yg comey mcm aku tuu..









jeng..jengg.jengg.


















































comey tak..? mcm aku tak..?? hehee

baby comey ni diberi nama oleh mama+abg aku(bpak baby nih)
nama dia...
MUHAMMAD AMAR YASER
ari ni genaplah 7 ari dia dilahirkan..
so..mama aku wat kenduri sket..
Amar cukur rmbut lah ari ni..
tp yg sedeynye..dia kat hospital skrg..
dmam kuning..normallah kan baby baru lahir..
maybe petang ny alek kot..lpas cukur ambut.
smoga dia cpat2 sembuh dan sehat
dan comey mcm makcik dia ni..hehe..


mama dah start bebel dah..
okelah..babai




tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment