heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Sunday, July 17, 2011

D.E.N.D.A


Assalamualaikum....

Jawab..jawab..
tak jawab dosa..jawab dapat pahala.. =D

okee..bersempena dengan tajuk aku itu..
D.E.N.D.A.
aku nak story sket yg aku baru jerk kena..
DENDA td kat skolah..
wwhhuuuaa..!!! 

macam nyh,,
ari khamis last week,,
skola aku da wat Majlis Perjumpaan Waris..
untuk sign report kad laah.
so, parent suma kena pi lah,,
tapi, mama tak pi pongg..
kakak yg pi,,
then.. tetiba Cegu Jafri p class,
gtaw yg ada kelas intensif MATHMODE petang tuh..
aku..biasalaah..wat mcam sekolah tu..
datuk aku yg punya..ngeehee
aku dengan selamba 'kucing'nya memontengkan diri..=,=
before nyh aku escape,tadak lak kena tgkap,,
*kantoi sudaa.
---2 b continue---

minggu inieh,, sekolah aku jdik tuan rumah untuk MIIPA 2011.
Majls Ihtifal Institusi Peringkat Antarabangsa.
(aku pakat taram jeerkk..-_-..)
Soo,,ramai lah peserta dari seluruh negari mai bertandang di skoola aku
selama seminggu..
pastu,,suma student form 1..2..4
dapat cuti free2 jerk mggu nyh,,
tapii,budak kelas peperiksaan (aku lahh tuu)
kena pegi sekolah macam biasa..!!! harap maklum..
huh..!! ini tidak adil weh..ggrrrrrr.. 
tpi takpa..berkorban demi SPM woah..
gooo..gooo..chaiyookk..!!

--bersambung citer tdi--
pagi tdi,,aku dengan semangatnya pi sekolah..
ingat takda lah assembly ari ahad..
tgok2 ada jugak..huh.hampeh toi lah..
pastu..Tcer Rozita announce swoh budak2 yg tak pi kelas intensif
 petang kamis lastweek stay tuned lepas assembly..
cu.cu.cuak jugak lahh..
takut..ngeee..
tapi takpe..aku ade sebab la kononnya demam...nggekk. !
*alasan anda tidak diterima kerana tadak bukti yang kukuh..noktah..
ramai gaak laa yg tak pi..
pastu kena lahh dgar pengtua berletiaq..
beliau ckap.."sapa ponteng 3x akn diambil tindakan..
sapa bdk hostel tamau ikut peraturan,boleh kuaq dari hostel"
ada faham kaa..??
pastu..aku cakap lam hati.."sapa bdak dok luaq,tamau jgak ikut peraturan,
kena masuk hostel lah." nggeeehee.
no.no.no way..!!
tpi..aku dah escape lebey dri 3x dah aih..
sshhuuutt..jgan gtaw org,,hee..

soo,,denda yang kami dapat ialah..
TULIS soklan STRAIGHT LINE saja sebnyak 100 soklan..!!
hantaq ari selasa mggu niih..!!
haaah..!! giloo..!!
kena tulis tgan sjaa,,
huhhuhu..
sapa yg tak hntaq..nama akn diberi kepada pengetua..huuu

aku dah lah baru jee wat 1/4 @ 25 soklan..
huuuaaa..!!
aku nak pi smbung wat nyh..
okelah bai..!






tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment