heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Sunday, July 31, 2011

GERAM


Assalamualaikum

huaaargghh...!!!!!!!!!!!!!
aku rasa nanak nanges lajulaju...='(
betapa penatnye aku mengarang entry aku tadi.dah nanak abeh dah pon..
.tetiba
hilang mcm tue aja..huargh..!!!

okeh takpa..aku tuleh alek lah yee..
aku akan tuleh selajulaju yang mungkin

ari jumaat malam ritu,
kakak aku yg ke2 alek..(kakngah) dengan abang aku yg ke3 (bangteh)
dah laa sampai koi 3pagi..
memeng menggangu mimpi indah aku jerk..
dah tu..kakak aku tuh buat bilik alu macam bilik dia pulok..
saboo jee laa..
then.. menjadi kebiasaanlah kalo dia alek jee,,
akan kene beli sumthinx untuk aku..haha
sorylah..sapa suroh dapat adek macam aku...hik6
kali nyh..dia bawak balek banyak stiker timbol2...
*aku yg suroh beli..ngee
macamlah kat sini tadak sume tuh.
tapi saje2 nak bermanja ngan kakak aku..wekk..
geli ngat aih..
 sebab banyak sangat,,sampai tataw nanak buboh kat mana lagi..
mama pon dah kidnapped sikit stiker tuh lekat kat peti ais..aiyo..
kat netbook aku pon dah penoh..


daalam..
*sila abaikan stiker yg disebelah kiri tu ye,kawan2..ngehee

dan


luar..tp boleh tambah lagi,,=)

then,,kat kulat2(kalkulator) aku pon sudah penoh jua..
tapi aku dah update dah stiker kat kulat2 aku..hee

jengjengjeng


luar dan dalan juaa..^_^

hemm.mesti orang ingat gile kan..
kat kulat2 pon nak hias,,
ramai kawan2 aku kat skola yang jdik gila jugak.haha. 
gila sebab tercabar dengan kecomelan kulat2 aku bila tengok
kulat2 diorang kosong jerk..hehee..

then,kemaren petang,
aku+mama+kakchaq+kakngah+syafiah
kuaq nanak p TESCO STARGATE..
seyesly,nothing interesting pongg..
ramai orang+wat pening kepala jee rebut2 parking..
pastu..dengan selambanye kami sume kuaq tanpa beli pa2 pong
dan menuju ke alor star mall..
tenang sikit shopping kat situ..
tadak laah sesak sangat macam kat TESCO tuh.
sampai nak jalan pun kena belanggar-langgar..*over sudaa..
almaklumlah baru je bukak lepas dirasmikan oleh PM 
ari khamis ari tuu..

lepas abeh shopping,
tiba2..kami suma ada dengaq2 bunyi pelik..
suma tercari cari bunyi apa..
opsss..bunyi perot kami mintak diisi rupanya..hehee
 otw balek,tataw nanak pi makan kat mana..
mama suggest pi RESTORAN ZEFEE..
yeay..!! dapat makan feveret food aku..*-*
tandoori chicken..nyum.nyum.nyum..

kita minum dulu...

tak cukop 1gelas..aku minum 2 gelas skaligus.hee


syafiah bersama makngahnya @ bluehippo.haha

aku + mama + kakchaq + kpala syafiah sikit..err

muka tahan lapaq tggu order tak sampai lagi..huu

kesian kakchaq..order kuehtiaw goreng....
tapi tak dapat sampai kesudah..
last2 makan satay jee..
dah balek tuu..dah sampai umah..lpas angkut brang msok umah
aku ngan kakak aku kuar alek pi tesco mergong pulok..
balek2 jee.trus kena ambush ngan mama...huu..

okelah,byebye...

*baju raya aku untuk ari raya ke2 dan ke3 dah siap..!!
tapi untuk ari raya pertama tak lagi...
tema kaler  family aku untuk dis year is ROYAL BLUE.






tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment