heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Wednesday, August 31, 2011

HAPPY EID DAY.....!!!


Assalamualaikum W.B.T


Hye sume...!!!!!!!
Selamat Hari Raya sume....!!!!
Di hari yang mulai ni,
Saya dengan merendah diri yang memg dah rendah ni..
ingin memohon seribu kemaafan kepada semua yang mengenali diri saya ini..
tak kira laa, tua muda, kecil besar,kurus gemuk,pendek tinggi,
kira semua laah eikk..
Maaf yee jika selama ini saya ada terkasar bahasa,terguris perasaan,
tercubit kat mana2,terambil apa2,dan suma lah yang
TER sengaja  & yang tak TERsengaja..

hari ni baru ada kesempatan nak update..
taknak cakap panjang,,just see  and saw jepp gamaq2 yg ada ny eihh.


cup2..sebelum raya,gi shopping raya dulu.. :)
*hee shoping g beli cheese nak wat kek..



me and my sista..


Di pagi rayaa..

beraya ngan abah & mama..

beraya ngan mama lame cket..
bnyak wat salah..ngeee


dgan kakchaq pulaaa..


yeay...!! duet raya..!!
tp mcm dpt baucer jep kan.


duet raya lagi...!!


semua ada..tp kak teh xda..
baru on the road ngan beby kcik dri kmpg ngan abg tam



abg tam jep takda..


oke , jom pi beraya,,!!


dkat umah mak jang..ce cari..di mana saya.. ^^



da penat beraya..on da road alek umah..
tapi muka tetap ceria..!!!

oke..ni jepp untuk raya pertama..
untuk ari ni(raya kedua) lakk..??
kita tungguuuu..

*ari ni umah aku de wat makan2 sket..nasi mandy dan nasi tomato..
rugi woah sapa tak mai..^^

tatatititutu







tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment