heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Sunday, August 21, 2011

Luahan Hati




ASSALAMUALAIKUM..

exceli,aku kesuntukan mase nak update..
nak update siket jepp....
hari nyh..tetibe jee aku rasa sedey...


for oull information..
aku sekarang nyh..
tengah berada di ZON BAHAYA..
aku berada di 2nd week SPM's TRIAL 2011..
ari nyh ada paper PRINSIP AKUAN jepp..*feveret subjek.ngehee.*
heaven gilerr..dalam hall ada budak kelas aku jepp..^^
yeelooh..lagik 4 kelas sume amek sains tulen..
so,dorang sume free ahh ri nyh..
tak aci tol..tapi takpe..
ari rabu nyh kitorang lakk freeee..^^
sok de paper PERDAGANGAN..
japp gi baru nak study,,ngeee..

oke2.back to topic..aku sedey.. :(
aku sedey sebab aku aku cuba jadi yang terbaik..
tapi..mesty ada jee halangan..
mesty ada yang ter*sleek.heemm..
honestly,,aku sedey dengan beberapa orang yang agak rapat dgan aku..
tetapi..sekarang dah menjauh..
WHY WHY WHY..?????
perangai aku teruk sangat kee..sampai korang buat macam ni kat aku..??
hanya Yang Maha Kuasa yang tahu perasaan aku sekarang nyh..
please laaaa..aku merayu sangat2..
bukan cara yang baek nak tegur orang dengan tinggalkan orang tu..
biarkan dia terus dengan kejahilan dia tuu..
tapi..try lah explain baek2..
haty orang boleh berubah..maybe bila dah tegur..dia akan berubah..
suma akan jadi lebeyh baek dan happy selalu..
dah tapayah masam-masam muke lagik..
bayangkanlah..kita suma satu kelas,tapi tak bertegur sapa..
tak ke pelik tuh..hemm..
sekarang nyh aku dah besar..dah tau mana 1 baek,mana 1 buruk.
mana 1 dosa, mana 1 pahala..
boleh fikir secara logik dan matured..
takmau lahh gaduh2 sebab hal remeh temeh jepp..
try lah tegur seseorang tu kalo dia buat kesilapan..
setiap manusia buat kesilapan..
jangan lah duk mengumpat,kutuk,maki kat belakang..
kan dah free2 tambah dosa jepp..
hemm..oke lahh..now aku nak thinx positive jepp..
maybe diorang memang tanak kawan dengan aku..
aku pon takley lahh pakse orang nak kawan dengan aku kan..
aku redha je laa..heemm
oke lahh
nanak study daa..
byep byep..
pray for my success and happiness yaw..
thanx a lot..!! muackkss..luv u..^^






and....i have someone already.. 
he is my heartbeat..
and.. he will be mine forever..
i heart him soooo fucking damn much.



tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment