heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Wednesday, August 10, 2011

SPM's VICTIM


Assalamualaikum..W..B..T

Haloo..haloo..
LeyLy ShEdA was here..
Dah lame kan i tak update entry blog i..
bukan ape..i buzy lah sekarang nih..
tengok tajuk post i ni pon dah tahu kan buzy sebab ape..
of coz  dan semestinya laah sebab i adalah salah seorang SPM,s Victim..Huu
cuak..cuak..
SPM semakin hampir mengejarku lajulaju..
sampai aku pong dah tak sempat nak lari lajulaju..=, =

sekarang nih aku rasa jantung aku semakin berdengup lajulaju dah..
 *hape nih suma nak LAJU jerk..ngeheee
aiyok..mestilah...lagik 3 hari jeh meyh nak TRIAL SPM..
tapi..aku nih masih lagi taktahwan punca nak study subjek hape..
rase macam nak rebus jek  sume buku2 n minum air tu mase berbuka..
dan juga jadikan air tuh air rasmi aku setiap kali berbuka..
konpem 11A+ lah dalam tangan..
*psst..sila jangan ikut aksi kurang siuman itu yee.

sekarang nih aku tengok jadual TRIAL nex week pon dah jam pala otak aku nih..
so,dengan menggunakan bakat aku yang kretip nih.. *ops.terperasan lak..
aku pon mengdecorate jadual peksa aku tuh,,





haaaa..nih lah hasilnya bila otak aku dah berselirat dah..huuu..
kalerful sikit kan jadual nih..
takde lah rase cuak sangatkan..
rase chill jerk..hehee..
macam biase lah kan..
mukaddimah pekse mesti dengan BM.
then, BI n SEJ..
owh no.. my killer subject..ggrrr....
papepon..please pray for my success eyh.. ^_^
okelah..
nak tolong mama siapkan makanan untuk berbuka..
*chait..tolong lah sangat..= =,
byep2...
SELAMAT BERBUKA...!!!


papepon..please pray for my success eyh.. ^_^

*sok ada Ujian Lisan Quran&Sunnah..
kena hafal surah Sajdah tak lepas2 lagi nih..huhuuu



tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment