heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Friday, August 12, 2011

ERR


ASSALAMUALAIKUM


Haloooww..
Good Night everyone..!!
err.hah..!! night..??
sila buka mata anda luas2..dan lihat jam randik disebelah..
oke..sudah hampir 2pagi...
jeng,,jeng,,jeng,,
haish..apapasal lah aku buang tebiat post malam2 nyh..
ops..PAGI ALREADY OK..
mata aku masih lagi segar bugar..
mana taknye..
petang tadi aku dah tido tak ingat dunia..
mase nak berbuka baru aku bangun..ngeeee..
tu pown sebab kena marah dengan mama..
sampai nak runtuh pintu mama ketuk nanak kejut aku..
haishh.punyalah liat anak dara dia sorang nyh nak bangun tido kalo dah start tido..
shhhuttt..jangan gitaw sesapa ekk perangai buruk i tuh..heee
Xceli..aku saja2 jee rajin nak update blog aku nih..
nothing interesting ponn..
aku tak rety lah nak decorate2 nyh..
simple jepp kan blog aku..
jeles aku bile tengok blog2 blogger laen yang comey2..kiutmiut tu..
takpe2..sekarang nyh waktu tak mengizinkan.
nanti bila dah abeh SPM..
aku akan cantikkan blog aku nyh..
tu ponn kalo engat lah..heee..
oke lahh.
tata..c u..
good night,,
opss..!! good morning..


*exceli..aku tengah tunggu abang ipar aku hantar burger,,ngeehee..
menu sahur aku untuk pagi ini..^^



tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment