heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Wednesday, September 7, 2011

K.E.N.A.P.A


Assalamualaikum....

Hye sumee..pekabo..?? ada sehat kaa..?? jika tidak, sila makan ubot laa..huuuu ..Oke,actually..
saya yang tak sehad.. jangan salah faham puloks..saya tidak demam atau batuk atau selsema yaa..tapi hati dan otak saya yang tidak sehad.. hati dan otak saya sedang berdukacita..



.tapi..................................... .......................




kenapa yaaa...?????
mari saya explainkan..
huh..!! apa yang skematik sangat bagai nihh.
tak lahh..mana skema pong..............
Mulai hari ini......................
yaa.. 7 September 2011 bersamaan 9 Syawal..
saya tak mahu ber "aku"2 lagi dah..kasaq jepp bunyinya kann..
sekarang baru nak sedar eyh..=.=
takpa2..sedar jugokk dari tak sedar langsung kan..huu..
lagiponn..budi bahasakan budaya kita..
saya takmau lah dianggap tidak beradab pulok kalo guna bahasa kasar sangat..

ACT,,saya berasa sangat sedey..eyh geram pon ada..syiokk pon ada..
penat pon ada lega pon ada..
konklusinya..hari ni saya ada banyak rasa lahh..
macam2 ada..huuuuuuuuuu..

oke first sekali saya nak gitaw KENAPA saya rasa SEDEH....
hari nih be4 pi skola,saya breakfast nasi minyak..^^
pedas gilo woah mama buad masak merah..
tapi tetap sooodaapp sehingga menjilat kuku..*errk,jari oke..
pastu saya pegi skola macam biasa.


japp2...asal tadak kaitan pon dengan sedeh.....???

oke2,yang sedeynya sebab saya dapat result TRIAL dh..=(
semua result tidak memberangsangkan dan tidak melegakan hati..huuuuuuuuu..
memang TERamat terokk result saya untuk TRIAL ni..
apa yang saya harapkan suma tidak menjadi seperti yang diharapkan.. :(
Harapan untuk mendapat 11A+ hancur berkecai2..
saya hanya mendapat sikit A sajaa..
huaaaaaaaaa..huaaaaaaaaaaa.huaaaaaaa
stop it laily..!! sapa suroh tak study..???kan dh menyesal..dh tak guna dah..
nasi sudah menjadi bubur McD..
NO..!!bubur McD sedap..hnya jdi bubur lambok sajaa...huuu..
ny gara2 perkara yg buat saya geram lahhh...Gggggrrrr..!!!!!!!!!

KENAPA saya rasa GERAM puloks....??
saya sangat geram bila diorang*kwn2 gtaw ada perubahan GRED MARKAH untuk trial nih..
what..??? gred lagi naek ke..lagi turun..??

~gred skola...
70% = A-
~gred MPPNK*majlis pengetua2 ngeri kedah
65% = A-
~gred JPN*jabatan pelajaran negeri
75% = A-.

masa exam mid year,ikot gred MPPNK..
Alhamdulillah, saya dapat 3A+,2A,3A-,1C+,2C

tiba trial pulok ikot gred JPN *Jgn Percaya Naihh.
90-100%  = A+
80-89%  = A
75-79%   = A-
70-74%   = B+
65-69%   = B
  60-64%    = C+
50-59%   = C
40-49%    = D
30-39%    = E
  0-29%    = G

sangat geram tahu...........!!!!!!!!!
gred A dinaekkan..gred G diturunkan..aparaaa..haisshh
  result saya pon sgat terok..=(


lahhh dok geram tak abeh gi..,KENAPA saya rasa SYIOKK pulakk..
saya rasa syiokk sebab saya tiada G a.k.a GAGAL...!!

lega lah seket..even tadak A melambak pon...
apa guna suma A tetiba ada G..
mcm first test aku ritu..
10A, 1G...hebatt tak aku..??huuuu.*sila jgan meluad yee..
oke2..nanak tahu result trial saya tak..???
suka ati mama kandung bini ayah saya lah kan nak gitaw ke takk
takmao tahu pon takpa,,tapi saya nak gtaw jugak.....

math mode    =     90%     A+
akaun           =     81%     A
science          =     76%     A-
syariah          =     72%     B+
english          =     72%     B+
b.melayu       =     67%     B
quransunnah =     65%     B
    sejarah        =      60%     C+
perdagangan =     59%     C
add math        =      35%     E
b.arab          =      ??????


haaa hebat bukan saya dapat mngumpul semua gred.....*perlu berbangga ke..??
oke,abaikan sajaaa...
ni laa result yang takrasmi lagi,,
maybe ada pertukaran markah kod..
hemmm..memang kepala saya,otak saya,minda saya sumelahh jatuh sakit bola tgok result tuu..huuu.
sekarang saya dh tanam azam baru...
yeahhh...saya akan focus on my study..
takmo maen2 sgat dh,,be serious oke..!! (0_0) takut tak muka seyes saya..


KENAPA saya rasa PENAT dan LEGA...???
oke,saya penat sebab saya tak tido petang tadi..huu..
tahu kenapa..??
sebab saya stay kat skola masa prep ptg untuk buat poster sempena merdeka..
sanggup saya korban kan masa tidoq untuk benda tu..
aiyoo..aparaa..untuk study takpa la jugakk..
tpi just untuk poster jepp..hemm..
dh laa hudoh nak mampos..
sumanye hasil kerja tanganmeja (lwn kaki bangku)   saya dan Najihah
lupa pulok nak snap gamaq hasil kerja kami..
dah laa besok lastdate pertandingan tu..
kami harap dapat saguhati pon takpa laa..huu..
Lega sebab kami dapat wat poster tu dalam masa 1/2 hari jepp tawu..

oke lahhh..penat dah nak taip..
kali nyh entry saya panjang berjela dan penuh dengan bebelan sajaaa..
byep..byep..
nota kuku kaki : habiskan 2jam tuleh entry nyh..taksiapkan homework lagikk..aiyakk..!!
                            duet saya terbang RM50 untuk gantirugi charger kak chaq yang rosak tetiba..
                            saya kena bagi sebab saya yang paling kerap guna...=.=
                            harga charger tu dalam RM200++ kodd..




tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment