heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Thursday, September 8, 2011

Hoyeah


Assalamualaikum..





Kabare..??
Sehad..??
Dah makan..??
Dah solat..??
Dah mandi..??
Dah tido..??
jika belum,sila pegi tunaikan tanggungjawab anda setelah selesai membaca entry ini oke..^^
..hari ini saya telah menukar wajah belog saya ini..comey tak..???
jika tidak,,sila keluar dari sini sekrang jugakk..
eyh..jgan2..kalo anda pegi,,sapa yg mahu baca ini..
alang2 tu baca laa sampay abeh dulu eikk..
sory oke..^^
saya tak pandai meng"edit" lah..
saya rabun IT siket..baru nak belajar..
ada sapa2 mahu ajarkan takk..??
jikaa mahu,silaa angkat kening anda sekarang..=.=
oke..sudah....ignore jepp oke..

Haaa..no more pink kaler oke untuk blog saya kali ini..
simple2 jee..tak mahu over2 lahh..
sapa2 ada tahu layout yg comel2,jangan segan2 lah share yee.
Sharing is Caring,kann...^^

saja jepp saya rajen nak update ari ni..
nothing special pon..
ohya..saya nak tunjuk poster tercomot yg aku wat kemarin..
nak nak tgok tak..?
oke saya tunjuk eikkk........















jeng..jeng..jeng..................................











































































....



























..









TRANSFOMASI BERJAYA,RAKYAT SEJAHTERA



hohoo..
burok bukan..??
sudah..tayah kutok lahh
saya tawu..macam budak tadika jepp kitorang lukis kannnn.
nak wad cena...idea malu nak keluaq...
dia dok sembunyi diam2 kat dalam otak nii..
aicehh..perasan pulok..padahai tak berbakat langsung....=.=

kitorang masok pon sebab nak penuhkan penyertaan jepp..
nak release tension lah katakan bila dapat result yang sangat2 menghampakan..
huuhuuhuuu.
 oke lahh..
byep2..



tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment