heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Friday, June 3, 2011

HERE I AM


assalamualaikum..
in the name of Allah the most gracious and the most merciful
today,i will present to all of you my entry entitle
 HERE I AM.
 ^_^

oke2..straight to the point..
a quite long time i do not write in my blog..
stop2..do not continue again..
ooittchuuihh..speaking..skeeping lak aku kali nyh..
dah laa broken english lak tuh..
hempeh tol...trok2.
aku kna pi tucen wnglish nyh..
lidah dok keras agi nak speaking..
cena nak msuk U nyh..
malu ngat aih kat orang len..
tidak2..aku kna bnyak wad practise agi nyh..
PRACTICE MAKES PERFECT,rite??

hemm..
aahh..legaanya bila start cuti..act,, cuti daa start last week agii..
tp..almaklumlah..aku kan pljar harapan skola..
*ops terperasan lak..ngee
ok2..act F3,F5, & F6 ada
PROGRAM PENINGKATAN AKADEMIK
TEKNIK MENJAWAB SOALAN
start ptg kamis 26.5.2011 saampaiiii laah
tgah ari 2.6.2011..
kemaren laah

nyh ah jadual program uh.

pack sgaat ann..
tapi aku..biasa laa..
wad mcam skolah tuh mak aku yg pnya..
ngee,,aku pi smpy koi 5 ja..
mlam dah tak p dh..
STADO lam blik ngan @@ aku laa..(n_n)

so ary nii..
yeeeeaahooo..!!!
time to unwind myself..~_~
buut...
ohh nooo!!!!
O_O
my homework not finish yet..!!!
no time to rest laaahh..=(
akaun ooh akaun..
awad laa rumit sgat nak seap ann ketas 3 nyh..
heemm..neva mind..
i will do my best to finish up my work..
chaiyo'..chaiyo'

okee laahh...
tak laqat daa nak taep..
mao stop cny dluw eaa..
nanty aku update agii
bila da seap akaun laa ekk..
byep2







tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment