heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Saturday, May 21, 2011

HISTORY....!!!


hyep2..
agak lma ann aku tak update..
bkan apa..
bz study lah katakan..huhuhu
padahal tak stdy tara mna sgat pon.
hemm.
entryaku kali ny about history..
ada apa ngan HISTORY a.k.a. SEJARAH nyh..???
arrrggghh..!! npa aku tak minat lgsg ngan sejarah  tatiaw..
heeemmm
seyez aku cakap..since form 1 smpay form 5..
tadak skit pon minat aku kt sejrah..ggrr..
bkan apa..kita ann tabole pndg blkg dh..
so wad pa nak bljaq agii ann.
mesty cgu2 sej yg bca nyh..
marah gilaa ann
i'm really2 sorry,cgu2 sejrah sekalian..

Tapiii..
mulai skrg..aku akn wad azam bqu..
untuk MINAT sejarah...
yyeeaahh..AKU MINAT SEJARAH glaa2..

ilebiu sejarah..

grrr.
suma ny dsbb ann sok ada paper sejarah laa ni..
=,=..pa yg aku bca..hrap2 kekai dlm pala otak aku smpy 
SPM lah yee..amiin..
dis wex..mggu last exam..
syukur glaa..
sok de SEJ paper 2  ngan PQS..
haah..1 agi killer subjek..
dah laa bku text PQS f5 tadpt ponn..
sumanya gara2 lmbat amek laa awai taon rituu.
kna bli sndiqi..
tapi aku ta bli agii..=.=
so.mmg slah aku laa..
bkan apa..x dan nak p bli..hee..
aku boley tgok cover ja skrg ny..huu..

sok bqu laa nak kalut2 bca..
haya..apalaa..

okee laa..
nak pi mentelaah sejarah naa..
pray for my success eyh..
thax a lot..
^_^




byep2..





tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment