heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Monday, May 9, 2011

Penat Laa


allopz...
aku ase pnat laaah ari nyh..
huuuu..
seyes aku ckap...
ari ni panas+posa+penat..
gggrrrrrrr
tetibe jea smlm aku jd qajen lak niat nak posa ganti... 
dah laa paaaanaaas giloo kodd aqi nyh....
mmg menduga kesabaranku..
tape2..sabaq ye leyly ye...
aku tataw nak tuleh paa..
tp gtai gakk nak tuleh..
ngeee..

aku tadak mood gilaa ari ni..;
tambah2 cegu announce kt assembly td sai..
XM MID TERM.....!!!
gila ka pa nak start exam ari rabu ni..
huh....!!! >,<
act,paper ari rbu tu gnti utk selasa nex wex.
tatao sai pa..
tp yg aku tatahan skali...
dah laa paper ARAB..!!
aku tak study paa pon lg,taw ark?????
tp dan lg noh dok tuleh benda alah nyh..
huhuu...
sja2 nak realise tension i nyh..=,=


td aku g skodeng blog nad a.k.a. BUI BUI..
hahaa..
sakan agi dia dqi aku..
aku pown tak buboh gamaq @@ aku kat cny..
takpe2..nanti aku nk tayang gak @@ aku..
haahhaa

 BUI  ,, kalo ang my blog aku..
follow laa blog aku yg tak sehebad blog ang ny naah..

oke laa.. mao wad taaik mta sat..
lmbt gi nak berbuka..huhu..
 LAPAQ nyaaa!!
 chaw chin chaw..
(-.-)





tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment