heLLo
enjoy time..~~ (^_^)

Monday, April 25, 2011

BuTTon..... =(


:'(
mna button betch aku........????????
cna ley ilang nyyyhhhh...!!!!!
heemmmm..
da rta da aku crikk..
tp tak jumpa jgk.....!!!!!
hemm
maren yg aku ingat..,,
blek2 jea kolah tros aku msuk blik..
then tros aku tidoo..
pas2 tak tao g ane button tu...
punya laa bsaq gedabak button tuuu..
kale ijau lak tuhh.
sabaq jea laa.. ari tu aku da rosakan..
aku basoh skali dlam msen bsoh..
pas2 p jmpa ngan kaunselor..
fuhh..seb bek ta mrah poown..
tp kne byaq denda 3$..


skrang neeeehhh...
HILANG pulaaaakkk.
grrrraaammm.
cna aku nak wat nih..
=(
ta da cara len mlainkan suroh bdak yg button ijau jgak..
tlgp gtaw cegu yg button dia ilang,,,
klas aku tuu..
Nawal ngan Mia jea..
Nawal jea harapan aku spenuhnya...
Harp sesgat kat dia sokk..


nak jdi kan cite laakk..
HP @@ osak plak dah.........T_T...
byak toi dugaaan 25 APRIL 2011...
SKRIN HP @@ osak laa plak dah..
dya tidoq cna tah cmlam smpay osak hp tuee..
aiya...dah la dua2 tgah pokai ney,...
aku tamao berpisah ngan dya.... !_!
heemm.
oke laaa..
suda xda mooood daa.
taktao cna nak hdapi ari esok...
:'((
tata..
huhuhuhu..


chooop2....
nak gtaw..
rie ny beday bg teh..
HEPI BEDAY TO UU..
MAY ALLAH BLESS U AND OUR FAMILY..
ameeen...


tHaNks fOR rEadiNg..(n_n)

0 loved my story:

Post a Comment